Фитнес

Бокс Фитнес – Нова дисциплина која го спојува најдоброто од двата света

Во Орландо Фит Фитнес Капитол центар се одржуваат тренинзи на бокс фитнес кој е наменет за сите аматери, без оглед на досегашното искуство, пол и возраст.
Само неколку тренинзи се потребни на почетник-рекреативец за надминување на основните техники на боречките вештини.

Покрај техниките на бокс, често се користат структурни движење од други боречки вештини како кик-бокс, тајландски бокс, па дури и ММА. Воведниот дел од подготвителна обука се состои од секогаш различни содржини, а во зависност од бројот на важбачи и се прават разни форми на организација на работата (фронтален, работа во парови, кружна работа, полигон…).

Во воведниот дел на тренингот се спроведуваат активности како што се трчање со задачи, подготвителни вежби за раздвижување, кратко училиште на бокс, динамично истегнување, додека подготвителниот дел од тренингот е резервиран за вежби на мобилност и стабилност.

Следува главниот дел од тренингот, кој обично се врши во парови на вреќа или на фокусери, вкупно 8-12 рунди, исто така, секогаш преку различни методи. Времетраењето на рундите е 2-3 минути со 30-60 секунди одмор.
Овој дел на тренингот главно се врши со кружен интервал метод на работа, со цел да се комбинира бокс и фитнес тренинг. На “пауза” меѓу рунди, на торба или на фокусери, се изведуваат вежби за сила и издржливост специфични за боречките вештини.

Понекогаш споменатите кондициони вежби се работат помеѓу секој круг.
Тренингот постојано го менува карактерот, па реквизитите, комбинацијата на вежби, бројот на повторувања и должина на одмор се секогаш различни. Често во тренингот се користат медицинки, кетбели, ТРХ и други функционални реквизити.

Целта на овој тренинг е да се оптимизираат сите моторни и функционални способности низ променливи методи.
Во завршниот дел од тренингот, целта е да се смири тело со истегнување и релаксација и самомасажа.

 

 

Н.Н.

error: