Фитнес

10 здравствени придобивки од вежбање аеробик

Без оглед на возраста, телесната тежина или атлетски способности, вежбањето аеробик е добро за вас. Редовните аеробик активности како што се одење, возење велосипед или пливање може да ви помогнат да живеете подолго и поздраво. Ви треба мотивација? Прочитајте ги 10-те начини како аеробик активностите може да ви помогнат да се чувствувате подобро и да уживате во животот во потполност:

  • Намалување на килограмите – Во комбинација со здрава исхрана, аеробик вежбањето ви помага да ги изгубите вишокот килограми
  • Ја зголемува вашата издржливост – Аеробикот може да ве измори во краток рок. Но, на долги патеки ќе уживате во зголемена издржливост и го намалува заморот.
  • Ја зголемува отпорноста од вирусни болести – Аеробикот може да го активира имунолошкиот систем. Ова може да ве направи помалку подложни на мали вирусни болести, како што се настинка и грип.
  • Ги намалува здравствените ризици – Аеробикот го намалува ризикот од многу болести: дебелина, срцеви заболувања, висок крвен притисок, дијабетес тип 2, метаболен синдром, мозочен удар и некои видови на рак. Аеробик вежбите со носење на тежина, како што се одењето на пример го намалува ризикот од остеопороза.
  • Влијае на подобрување на хроничните состојби – Аеробикот може да помогне во намалување на крвниот притисок и контролата на шеќерот во крвта. Ако имате коронарна артериска болест, аеробикот може да ви помогне во подобрување на вашата состојба.
  • Го зајакнува срцето – Силното срце не треба да бие брзо. Силното срцето пумпа крв многу поефикасно, со што се подобрува протокот на крв до сите делови на телото.
  • Ги чува вашите артерии чисти – Аеробикот ги зголемува липопротеините со висока густина (HDL) односно “добриот” холестерол и ги намалува липопротеини со ниска густина (ЛДЛ), “лошиот” холестерол. Ова може да резултира во помалку наслаги во артериите.
  • Го подобрува вашето расположение – Аеробикот го олеснува чуството на депресија, ја намалува напнатоста поврзана со анксиозност и ви овозможува релаксација.
  • Ве одржува активни и витални – Аеробикот ги држи вашите мускули силни, што може да ви помогне во одржување на мобилноста како што стареете. Аеробикот исто така го одржува вашиот ум остар. Најмалку 30 минути на аеробик тренинг три дена во неделата, го намалува когнитивниот пад кај постарите лица.
  • Подолг живот – Истражувањата покажуваат дека луѓето кои учествуваат во редовните аеробик вежби живеат подолго од оние кои не вежбаат редовно.

Подготвени сте да бидете повеќе активни? Одлично. Само не заборавајте да започнете со мали чекори. Ако сте биле неактивни долго време, или ако имате хронична здравствена состојба, консултирајте се со вашиот лекар пред да почнете.

Кога ќе бидете подготвени да започнете со вежбање, започнете полека. Може да одите пет минути наутро и пет минути во вечерните часови. Следниот ден, додадете неколку минути на секоја сесија со одење. Наскоро ќе можете да одите сталожено најмалку 30 минути на ден и да тренирате аеробик редовно.

Вашиот тренер или инструктор ќе ве упатува пополека во тренинзите.

 

 

Н.Н.

error: